Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onshogeland@hethogeland.nl. Wij helpen je graag! 

Waarom moet ik een account aanmaken?

Door het aanmaken van een account krijgt elke inwoner een eigen stem op de website. Alleen met een account kun je ideeën en initiatieven inbrengen, stemmen en reageren op ideeën. Ook kunnen we via jouw account gemakkelijk in contact komen, wanneer we aanvullende vragen hebben over jouw idee of initiatief.

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu? 

Je kunt hier opnieuw een bevestigingsmail aanvragen. Vergeet ook niet in je spambox te kijken. Zit de mail wel in je ongewenste e-mail (spam) maar werkt de link niet? Het kan zijn dat je dan de mail naar 'Postvak in' moet verplaatsen, dan werkt de link als het goed is wel. Lukt het nog steeds niet? Mail dan naar onshogeland@hethogeland.nl, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen.   

Hoe gaan jullie om met de gegevens die ik achterlaat?

We gaan zorgvuldig om met jouw gegevens en vragen je niet om meer gegevens achter te laten dan strikt noodzakelijk. Meer informatie vind je in onze gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring.  

Wat kan ik allemaal met mijn account?

Met een account kun je het gesprek aangaan met andere inwoners, meedoen aan peilingen, betrokken worden bij nieuwe regelgeving en je eigen ideeën toevoegen of reageren op ideeën van andere inwoners. 

Krijg ik e-mails van reacties op mijn bijdragen?

Wanneer je in je profiel onder Meldingen aanvinkt dat je e-mails wilt ontvangen, krijg je mailtjes hierover op het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd.

Zie hiervoor https://www.stemvanonshogeland.nl/account 

Ik wil een idee ondersteunen, maar ik krijg een foutmelding. Wat nu?

Stuur dan een mailtje naar onshogeland@hethogeland.nl. Probeer zo precies mogelijk te omschrijven wat je probleem is, wat voor apparaat je gebruikt (een tablet, een mobieltje of pc) en wat voor browser je gebruikt, zoals Chrome, Safari of Microsoft Edge.